به تهران تبلیغ خوش آمدید

بهترین سایت سلامت و دانلود کتاب شعر

در این مقاله سعی میکنیم تا 2 سایت را به صورت همزمان برای شما معرفی کنیم از این طریق هم بتوانید سلامت بدن خود را بالا ببریم و هم بتوانید سلامت روحی و رانی خود را تکامل دهید . در قسمت زیر تعدادی از کتاب های سایت دهکده لینکز را به شما معرفی کردیم و در نهایت از سایت یاثار گفته ایم و بخش های کوچکی از این سایت را برای آشنایی شما با این سایت نام برده ایم امیدواریم که این پست برای شما مفید باشد.
تذکر: کتاب هایی که دارای حق نشر میباشند  فقط به صورت فروش فیزیکی در دسترس شما قرار خواهند گرفت و نمیتوانید آنها را به صورت دانلود کتاب شعر استفاده کنید.

دانلود کتاب شعر دیوان اشعار ملک‌الشعرای بهار

شاعر پرآوازۀ معاصر ایرانی محمدتقی بهار ملقب به ملک الشعرا، در اشعارش به بهار تخلص می کرد. در ایّام کودکی مگامات و ادبیات را نزد پدرش میرزا محمدکاظم صبوری که صاحب فن در این زمینه بود آموخت. در سن بیست سالگی به جرگۀ مشروطه خواهان پیوست او با اشعار سیاسی خودتلاش در پیمودن مسیر مخالفت با حکام جور می‌نمود، بهار سابقۀ حضور زیاد مدت در ادوار متفاوت مجلس را داشت و کتاب روش شناسی وی در زمره آثار معروفش قرار می‌گیرد.

دانلود کتاب شعر 101 شعر منتشر نشده از شفیعی کدکنی

مجموعه‌ای از اشعار منتشر نشده شفیعی کدکنی که در سال 1392 به همت مجله فرهنگی هنری بخارا انتشار یافت. که به صورت رایگان برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است و میتوان این اشعار را با فرمت pdf برای خود دانلود نمایید .

و 10 ها کتاب شعر دیگر را میتوانید از سایت خوب برای خود دانلود کنید و به صورت نامحدود هزاران بار برای خودتون کتاب های pdf را دانلود نمایید . از همین رو این سایت اسم خود را دهکده لینکز قرار داده است و در تمامی صفحات از کلمه دانلود pdf کتاب استفاده شده تا راحتر بتوانید فایل های خود را دانلود نمایید .

معرفی سایت یاثار

تا اینجا سعی کردیم تا به علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی یک سایت مناسب برای دانلود کتاب معرفی کنیم حال زمان آن رسیده است تا شما را با یک سایت مخصوص سلامت و پزشکی آشنا کنیم . امروزه در دنیای مدرن به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و مواد غذایی ناسالم انسان در معرض خطر ابتلا به بیماری های زیادی قرار دارد و بد نیست با رجوع به یک سایت سلامت همانند سایت یاثار اطلاعات عمومی خویش را افزایش دهد . در این سایت سعی شده است با دسته بندی دقیق شما را به مطالب مورد نیاز خود برساند این دسته بندی ها عبارتند از :
  • تغذیه مناسب
  • خواص مواد غذایی
  • ورزش
  • آدرس پزشکان متخصص
  • آدرس فیزیوتراپی ها در کل کشور
  • آدرس برترین دکتر های در سراسر کشور
  • بخش دانلود کتاب
  • بخش معرفی بیماری ها
  • لیست کامل داروخانه های کشور
و البته این سایت شامل بخش های دیگه هم میشود که این مقاله نمیتوان تمامی این بخش ها را معرفی کرد . امیدوارم که شما هم به سایت یاثار سر بزنید و از این طریق دانش پزشکی خود را افزایش بدید. لازم به ذکر است که سایت سلامت یاثار همواره در حال گسترش مطالب خود است و سعی میکند تا با انتشار مطالب جدید و به روز شما را به سمت سلامتی سوق دهد .