به تهران تبلیغ خوش آمدید

ارتباط تبلیغات با سئو در چیست ؟

همه ما می دانیم وقتی می خواهیم کسب و کاری را اندازی کنیم بعد از طی نمودن مراحل راه اندازی و آماده کردن بستری برای فروش محصول باید به فکر راه هایی برای تبلیغات آن یا به نوعی بازاریابی آن باشیم.

برای انجام اینکار خوشبختانه دست شما باز است و می توانید از تنوع راه هایی که برای تبلیغ یک کسب و کار وجود دارد نهایت استفاده را ببرید. مثلا یکی از راه ها تبلیغ کردن در اینترنت و استفاده تبلیغات به ازای پرداخت است که شکل اصلی آن را طرح گرافیکی یا بنر تبلیغ تشکیل می دهد.

ارتباط تبلیغات با سئو در چیست ؟

ارتباط تبلیغات با سئو در چیست ؟

به همین جهت ما میبینیم که از کسب و کار کوچک تا بزرگ سعی میکند در این روش به نتایج خوبی دست پیدا کند، اساسا وقتی شما تبلیغی برای کار خود انجام ندهید نمی توانید خود ( منظور کسب و کار و محصول ) را به دیگران نشان یا اثبات کنید.

خصوصا وقتی میزان رقابت بالاست و سخت می شود نتیجه ای در تبلیغات بدست آورد چه برسد که تبلیغاتی هم انجام نداده باشید. البته در این زمینه راه های مختلفی است که تبلیغات انلاین یکی از آن هاست. ما می دانیم که سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یک رقیب اصلی برای تبلیغات اینترنتی به شمار که بسیاری به این موضوع توجه خاصی ندارند و از این موضوع مطلع نیستند.

چرا سئو رقیب تبلیغات اینترنتی است ؟

تقریبا به صورت غیر مستقیم می توانیم سئو کردن وب سایت را تبلیغ اینترنتی یا بازاریابی آنلاین بنامیم. چرا که شما از طریق هم قطعا به دنبال جذب مخاطب و مشتری هستید که به صورت متمرکز با سرچ کلید واژه به سایت شما می رسد، این دقیقا کار تبلیغات است اما به روش متفاوت . در هر صورت از زمانی که سئو جدی تر شد بسیاری سعی کردن از روش های مختلف برای دست یابی به رتبه های بالاتر تلاش کنند. همین موضوع سبب شد تا تمرکز بسیاری از صاحبان محصول و خدمت بر روی سئو باشد تا تبلیغات بنری و ... چرا که سئو به تنهایی یک دنیای بزرگی را تشکیل می شود. برای نمونه سایت ما تهران تبلیغ بیشترین بخش هایی که روی آن کار میکنیم در سئو صفحاتمون هست و سعی می کنیم تبلیغاتی که قرار می دهیم و به نوعی کسب و کارهایی که معرفی میکنیم از این قوانین موتور جستجو تبعیت کنند تا بتونیم در گوگل که ورودی های زیادی به ما می دهد حرفی برای گفتن نسبت به رقیب داشته باشیم.

ارتباط تبلیغات با سئو در چیست ؟

سئو بهتر است یا تبلیغات بنری ، چاپی و ... ؟

اساسا انجام همه موارد پیشنهاد می شود، را که تبلیغ کردن اگر در حالت نرمال پیش برود از طریقی باشد حتی اندک می تواند موثر باشد. پس می دانیم که تبلیغ کردن ایرادی نداشته و هرچه تعداد تبلیغات خود را افزایش دهیم در دید مخاطب بهتر و بیشتر دیده می شویم و گاها این موضوع را سطحی پیش میرود که در ذهن مخاطب برند ما نقشی ماندگار پیدا میکند.

هرکدام یعنی سئو یا تبلیغ اگر استاندارد پیش برود جزو روش های خوب برای جذب مشتری است و می توانید فروش خود را بیشتر کنید، اما متاسفانه ما دیده ایم که تبلیغات گاها بی ثمر و از طرفی سئو سایت ها هم بی نتیجه است. اینکه چرا اینکه اتفاق می افتد به نظر سری به بخش وبلاگ پارسی طرح ایرانیان بزنید. در این بخش آموزش های بسیار زیادی در زمینه اموزش سئو، آموزش بازاریابی و حتی ابزار گرافیک در اختیار شما قرار داده می شود.