به تهران تبلیغ خوش آمدید

فروش باتری ups و یو پی اس فاران

باتری‌ یو پی اس (UPS= uninterruptible Power Supply ) به عنوان وسیله‌ای برای تامین انرژی برق دستگاه‌های دیگر بدون وقفه و قطعی استفاده می‌شود. در حقیقت، زمانی که با مشکل قطعی برق دستگاه‌های مختلف مواجه می‌شوند، این باتری ups است که امکان فعالیت دوبارۀ آنها را با تامین انرژی برق فراهم می‌سازد. ضمن آنکه، علاوه بر تغذیه وسایل برقی، از آنها در مقابل نوسانات شدید ولتاژ برق شهری یا نویزهای متعدد محافظت خواهد کرد.

فروش باتری ups و یو پی اس فاران

با وجود چنین باتری، دستگاه‌ها و وسایل برقی در برابر خرابی، آسیب‌های ناشی از قطعی برق مکرر محافظت خواهند شد. اهمیت استفاده از باتری ups را می‌توان در محیط‌های درمانی، بیمارستان، مخابرات، کارخانه‌ها و . . . به خوبی درک کرد. محل قرارگیری این دستگاه بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده است که بلافاصله با قطع برق شهری، انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد. این باتری‌ها، انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کارکرد هر یک، استفاده از هر نوع باتری مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

باتری ups در موارد زیر بیشتر کاربرد خواهد داشت:

  • محافظت از دستگاه‌های مختلف در برابر اختلالات برقی و نویز
  • تغذیه انرژی برق به دستگاه‌های متنوع الکتریکی در شرایطی که قطعی برق روی دهد.
  • محافظت از تجهیزات و وسایل الکتریکی در برابر نوسانات شدید فرکانسی و اختلالات ولتاژ در شبکه برق

 

با انواع و بهترین نوع باتری یو پی اس بیشتر آشنا شوید!

باتری ups، انواع مختلفی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • باتری نیکل کادمیوم
  • باتری لیتیوم یون
  • باتری سرب اسید
  • باتری سیلور آلکالاین

از بین انواع باتری ups، باتری سرب اسید با توجه به مزایا و کارایی که دارد، به عنوان بهترین باتری شناخته شده است. هر چند، هر یک از انواع باتری ups دارای ساختار متفاوت و ویژگی خاصی هستند، اما باتری سرب اسید، به دلیل طول عمر بیشتر، کاربردی‌تر است.

باتری‌های ups سرب اسید به طور کلی به دو دستۀ متفاوت تقسیم می‌شوند:

  • باتری یو پی اس سرب اسید (درپوش بسته یا خشک)
  • باتری یو پی اس سرب اسید (درپوش باز و تَر)

از میان دو نوع باتری ups سرب اسید نیز گفته کارشناسان باتری سرب اسید خشک به دلیل عدم نیاز به نگهداری و حفاظت بالا و همچنین طول عمر بیشتر، گزینۀ بهتری نسبت به باتری‌های UPS تر یا درپوش باز، برای استفاده خواهند بود.

 

اگر محیطی مانند کلینیک درمانی و زیبایی دارید یا از جمله شرکت‌ها و سازمان‌هایی هستید که قطعی مکرر برق، آسیب جدی به تجهیزات و خدمات شما وارد خواهد کرد، حتماً خرید باتری ups را در اولویت قرار دهید. با وجود باتری ups، مسلماً خیال شما از بابت محافظت از تجهیزات الکتریکی آسوده خواهد شد. ضمن آنکه روند انجام کارها بدون قطعی برق، سرعت بیشتری خواهد داشت.

چه نکاتی را باید در نگهداری از باتری یو پی اس لحاظ کرد؟

قسمت اصلی و هسته دستگاه ups، باتری است که باید در محافظت از آن دقت نظر کافی را داشت. با رعایت این نکات مهم، مسلماً به عمر باتری نیز افزوده خواهد شد.

  • میزان آب موجود در باتری، نباید خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد.
  • شرایط محیطی مناسبی برای نصب و استفاده از باتری لحاظ شود. این نوع باتری، هنگام شارژ گرم شده و برای رسیدن به دمای متعادل، نیاز به فضای مناسب خواهد داشت.
  • آب مقطر بهترین گزینه برای باتری می‌باشد.
  • بیشترین زمانی که امکان نگهداری از باتری ups، لحاظ شده است یک سال است. پس از هر دورۀ یک ساله، بهتر است باتری را کالیبره نمایید.
  • حتماً هر چند وقت یک بار باتری را تمیز کنید تا سطح آن مملو از گرد و غبار و کثیفی نباشد.
  • پس از نصب باتری ups باید مورد استفاده قرار گیرد. اگر قطعی برق روی نداد و باتری کمتر مورد استفاده قرار گرفت، بهتر است در ماه، یک بار باتری را تخلیه کرده و سپس شارژ کنید تا از کیفیت و کارایی آن در طول سال‌ها استفاده، کاسته نشود.

فروش انواع باتری یو پی اس فاران

شرکت صنایع الکترونیک فاران یکی از شرکت‌های موفق و معتبر، در تولید انواع متنوع (ups) و همچنین اینورتر (Inverter) و استابلایزر (Stabilizer) می‌باشد. کیفیت و دوام تجهیزات تولید شده در فاران، باعث گستردگی فعالیت این شرکت در بخشی از اروپا و آسیا شده است.

انواع مختلف یو پی اس فاران شامل:

  • آنلاین (On Line UPS)
  • اینتراکتیو (Line Interactive UPS)
  • آفلاین (Off Line UPS)

باتری‌های فاران در بیشتر مشاغل کاربرد دارند که همین امر به حجم تولید و فروش یو پی اس فاران ، افزوده است. بخشی از باتری‌های UPS فاران که مورد استفاده در مشاغل مختلف می‌باشند، شامل:

ups برای دستگاه برش و حکاکی،کارواش‌های اتوماتیک، آزمایشگاه‌ها، دستگاه تزریق پلاستیک و . . . .

بهتر است پیش از خرید باتری این نوع باتری، هدف استفاده از این دستگاه را مشخص نموده و سپس برای خرید باتری مناسب اقدام نمایید. البته ناگفته نماند، هر یک از انواع معرفی شده باتری ups، دارای مدل‌های متنوعی نیز می‌باشند که باید این نکته هنگام خرید لحاظ شود.

فروش باتری ups و یو پی اس فاران

 

ترانس چیست و چه کاربردی دارد؟

 ترانس یا ترانسفورماتور (سیم پیچ) به وسیله‌ای گفته می‌شود که امکان تامین انرژی الکتریکی از یک ترانس (سیم پیچ) به ترانس یا (سیم پیچ) دیگر را داشته و در بعضی ترانس‌ها نیز باعث بیشتر شدن ولتاژ یا کاهش ولتاژ خواهد شد. در واقع، استفاده از ترانس در صنایع و کارخانجات به این دلیل پر اهمیت است که باعث کاهش یا افزایش بار الکتریکی از محل تولید تا محل استفاده خواهد شد. ترانس، برق را از منبع اصلی دریافت کرده و سپس میزان و اندازۀ آن را با توجه به نیاز دستگاه گیرنده، استاندارد خواهد کرد و با اِعمال این اصلاحات مانع از بروز آسیب و تلفات خواهد شد.

با وجود ترانس یا ترانسفورماتور امکان انتقال برق از نیروی منبع به مقاصد مختلف فراهم شده است. به شکلی که می‌توان به دورترین نقاط کشور نیروی برق را بدون تلفات و آسیب‌های جدی دیگر، انتقال داد. لازم به ذکر است که به واسطۀ تولید انبوه و موفق ترانس در کشور، امکان صادرات آن به سایر کشورها نیز فراهم شده است.

خرید ترانس برای صنایع، شرکت و سازمان‌های مختلف، ممکن است اهمیت زیادی داشته باشد. اما نکتۀ مهم پیش از خرید توجه به ویژگی و کیفیت ترانس است که باید به این نکته اهمیت زیادی داد.

اگر از فروشندگان چنین قطعاتی مانند ترانسفورماتور یا ترانس هستید، حتماً در گام اول، نیاز مشتری را شناسایی کرده و سپس نسبت به فروش ترانس اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره و خرید یو پی اس به فروشگاه ادیب یو پی اس به نشانی https://adibups.ir مراجعه نمایید.