به تهران تبلیغ خوش آمدید

خرید یو پی اس آنلاین ارزان

جزئیات خرید UPS عمده :

خرید UPS عمده در بازار داخل از رشد چشمگیری برخوردار شده است. این محصول که تولید عمده آن بسیار در صنایع مختلف کار راه انداز می باشد، کاربردهای بسیاری از این محصول در صنعت برده می شود. UPS های کمپانی فاران به طور معمول برای بیمارستان ها، مراکز درمانی، بانک ها، مجتمع های صنعتی، ادارات و سازمان ها، مراکز اداری و خانگی، شرکت های نفت، گاز، پتروشیمی، مراکز دیتا سنتر و مراکز حمل و نقل شهرداری مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید عمده ترانس :

پس از خرید UPS عمده به بررسی خرید عمده ترانس نیز که یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد، اشاره ای خواهیم داشت. کمپانی فاران با گشایش خط توسعه ساخت محصولاتی مانند ترانس بسیار به پیشرفت صنعت در الکترونیک کمک نمود. خرید عمده ترانس در حقیقت از طریق کمپانی های بزرگ برای تعبیه بر روی دستگاه های صنعتی خریداری می شود و مورد کاربرد صنایع بی شماری در فناوری نوین می باشد.

ترانس در متعادل نگه داشتن ولتاژ ورودی به دستگاه و به یکباره قطع شدن آن جلوگیری می نماید و این موضوع سبب می گردد که آسیبی به دستگاه های و سیستم های بزرگ صنعتی وارد نشود.

امروزه خرید عمده ترانس بسیار زیاد شده است و خریداران از این محصول کاربردهای بسیار فراوانی می برند.

یو پی اس آنلاین ارزان :

نوع دیگری از محصولات کمپانی فاران خرید UPS عمده آنلاین ارزان می باشد که با توجه به رشد بسیار زیادی که این یو پی اس ها در خرید و فروش به آن دست یافته اند، از امکانات و کاربردهای بسیاری نیز بهره مند شده اند. اما با این وجود از قیمت های بسیار به صرفه ای برخوردارند.

این نوع یو پی اس بر اساس تبدیلی دو گانه فعالیت می نماید. یعنی تبدیل ولتاژ ورودی AC به ولتاژ DC با استفاده از یکسوساز، شارژ باتری در لینک DC و تبدیل ولتاژ DC باتری به ولتاژ AC در خروجی با فرکانس، دامنه و مدل موج درست و مناسب به وسیله اینورتر جهت تامین انرژی الکتریکی بارهای خروجی است.

خرید UPS عمده از برتری های بسیار خاصی برخوردار می باشد. در واقع به دلیل نوع چیدمانی که یو پی اس ها دارند، احتیاجی به بورد ویژه ندارند. در نهایت برای کاربرد معمولی می توان از این سیستم استفاده نمود.

باید بیان نمود که در مواردی بازدهی و استفاده باتری تا اندازه ای بیشتر باشد، اما قیمت این یو پی اس های آنلاین فوق العاده به صرفه می باشد.

تفاوت عمده این نوع یو پی اس های آنلاین و آفلاین در منابع برق آنها می باشد. آنلاین و آفلاین بودن یک یو پی اس، وضعیت آماده به کار و وضعیت عمومی مبدل درونی آن دو می باشد. نوع آفلاین راحت ترین نوع و با صرفه ترین است و زمان نبود برق مستقیم از طریق یو پی اس جهت گردش اینورتر برق به خروجی می دهد.

ups آنلاین به منبع تغذیه برق AC ورودی و تبدیل آن به DC که باتری و بار را از راه اینورتر تغذیه می کند. اگر این منبع تغذیه قادر نباشد باتری را از راه اینورتر تغذیه نماید، بدون هیچ نوع حرکتی در خروجی باقی خواهد ماند .

جهت خرید یو پی اس با ما در ارتباط باشید.