به تهران تبلیغ خوش آمدید

کولرگازی گری 30 هزار برای چه محیط هایی مناسب است؟

کولرگازی گری 30 هزار یکی از پرقدرت ترین سیستم های تهویه هوا است که در انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شود؛ اما با این حال لازم است بدانیم که این سیستم تهویه هوا چه ویژگی های کاربردی دارد و برای چه محیط هایی مناسب می باشد!

بنابراین اگر می پرسید کولرگازی گری 30 هزار برای چه محیط هایی مناسب است؟ در وهله اول باید بررسی کنیم که این سیستم با ظرفیت 30000 But/hr برای چه متراژهایی طراحی شده و سپس به بررسی اقلیم های هوایی و انواع محیط های قابل استفاده بپردازیم.

همانطور که می دانید تمامی سیستم های تهویه در ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می شوند و مهم ترین دلیل این اتفاق تفاوت متراژ محیط های مختلف است که بر مصرف انرژی نیز تاثیر می گذارد و بر این اساس لازم است به منظور بهینه سازی مصرف انرژی حتما به بررسی تناسب ظرفیت کولرگازی با متراژ محیط توجه نمایید. برند گری در این زمینه به منظور تامین رفاه حال مشتریان خود همواره سعی کرده محصولات خود را در ظرفیت ها، مدل ها و کارکردهای مختلفی به بازار عرضه کند تا بدین طریق نیازهای کاربران را در هر محیطی برطرف نماید.

کولرگازی گری 30 هزار در دو مدل کولرگازی مدل S4 MATIC-J30H1 گری و کولرگازی مدل T2 MATIC-H55H3 گری به بازار عرضه می شود که هر دو مدل با ویژگی های کاربردی متفاوت؛ اما در ظرفیت 30000 But/hr طراحی شده اند و برای محیط هایی با متراژ کمتر از 75 متر مربع مناسب می باشند. بنابراین در گام نخست از بررسی ویژگی های کاربردی این سیستم تهویه لازم است مساحت محیط مورد نظر خود را بررسی نموده و از انواع مدل های این کولرگازی برای مساحت های کمتر از 75 متر مربع استفاده کنید.

کولرگازی گری 30 هزار با قابلیت سرمایش و گرمایش در انواع اقلیم های آب و هوایی سردسیری و گرمسیری قابل استفاده می باشد. بنابراین اگر هنوز می پرسید این سیستم تهویه برای چه اقلیمی مناسب است؟ باید در پاسخ بگوییم با توجه به عملکردی که این سیستم در دو مدل کولرگازی مدل S4 MATIC-J30H1 گری و کولرگازی مدل T2 MATIC-H55H3 گری دارد، برای انواع اقلیم های آب و هوایی و انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی مناسب می باشد.

 

 

ویژگی های کاربردی و مشخصات کلی کولرگازی گری 30 هزار

کولرگازی گری 30 هزار را با قابلیت ها گوناگون در دو مدل کولرگازی مدل S4 MATIC-J30H1 گری و کولرگازی مدل T2’MATIC-H55H3 گری می توانید به راحتی از بازارهای فروش خریداری کنید که توصیه ما به شما در این زمینه خرید از فروشگاه آنلاین کولرگازی است، چرا که این فروشگاه از جمله نمایندگی های آنلاین برند گری در کشور است و شما می توانید تمامی محصولات سایت https://coolergazy.com  را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

بنابراین با خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش خرید خود را با دریافت ضمانت نامه معتبر به انجام برسانید؛ اما توجه داشته باشید که این محصول علاوه بر ضمانت نامه معتبر دارای ویژگی های کاربردی فوق العاده ای است که می تواند نیازهای شما را برطرف سازد و از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت کولر برابر 30000 But/hr
  • مناسب برای محیط هایی با متراژ کمتر از 75 متر مربع
  • استفاده از کمپرسور اسکرول
  • قابلیت تنظیم خودکار دستگاه
  • مقاوم در برابر جریان های مختلف
  • ایمنی بالای دستگاه در برابر عوامل و حوادث غیرمترقبه
  • قابلیت نصب دیواری و اسپلیت
  • کاربردی سیستم اینورتر در ساختار دستگاه و کاهش چشمگیر صدای دستگاه در حین کار
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه در سه حالت
  • تنظیم جریان هوا
  • استفاده از گاز مبرد R410
  • بهینه سازی مصرف انرژی